Monday, July 7, 2008

Hari Yang Teramat Malas

Bangun pagi, gosok gigi, cuci muka, pakai baju, minum kopi,lalallala *dah lupa lirik lagu ni*.....Semalam aku tidurz selama 1 jam saja...tak boleh tidur...IMSOMNIA kut...*Muka masam sekarang*....Cuti terlalu panjang, terperuk kat rumah entah berapa lama dah....dah tumbuh cendawan dan paku pakis kat kepala aku....sebulan lebih lagi dah nak kerja, arrrgh....kena cari balik buku teks aku, kena ulangkaji sebelum mula kerja, kang kena tanya soalan tak boleh jawab entah mana nak letak muka aku ni....Malas..Malas....MALAS!!!!

PASSION KL dah nak tiba dah...teringin sangat nak pergi...Kedengaran Chris Tomlin akan berada kat sana...sekarang tengah cari kawan, tengok siapa nak pergi, nasib baik aku bawah 25 tahun, kalau tak, tak boleh masuk, jadi *volunteer* pulak.....GENERASI TERPILIH...

6 comments:

Anonymous said...

fuyoh~~~ din know yr malay is so good.. tot i dropped by at the wrong blog summore =.="

Christina Kam said...

hahah...the kampung melayu version.aku kena praktis banyak sikit, masuk hospital kerajaan mesti tau berbahasa melayu... :)

Anonymous said...

uiii..if u need ppl go passion can always ajak me..i cincai le..since its so nearby..abt the tickets..i also donno how la..icheck kat facebook see wat they say la

WY said...

malay day??

Christina Kam said...

belinda: haha, no prob since sunway so dekat ur place...payment will be in USD thats wut i heard

tomato: yalo, the malay-ish mood today....

Anonymous said...

yeah!!! jumpa kat sana kut
heheheh...